Måndag

Igår så lyckades jag äntligen klippa igenom James hela
hår, var verkligen på tiden. Men det är ju inte det
lättaste då han inte sitter still alls. Jag hade vela klippa
väldigt kort på han eftersom det växer så jäkla fort men
jag törs nog inte det:-)

Vaknade vid 5 i morse av att James grät,
så gick in i hans rum och då satt han på golvet med
sina leksaker?
Så tog upp han och la han i sängen men då blev han arg så
jag fick helt enkelt krypa ner i hans mini säng och då somna han
igen. Var dock inte så skönt att ligga där för mig så efter en halv timma
gick jag upp och gjorde färdigt hans morgon välling och bara vänta.
Vid sju vakna han igen så vi gick och la oss i våran säng och där
sov vi tills halv tio. Riktigt skönt!

Och snön är kvar ute, och det är minus grader så kanske vi
får vinter här!! Kommer det mer snö sticker jag och köper en pulka.
Åh så roligt.

Nej nu ska vi leka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0