Tisdag

Det går som segt detta bloggande, men har fullt
upp här i Kiruna. På torsdag är det bara vecka kvar
tills vi åker hem, ska bli skönt att slippa vintern och få
komma hem till sitt igen men samtidigt tråkigt.
Vet ju att det dröjer ett år innan vi kommer hit igen!
Hunnit med två utgångar, en med Emely (som spåra såklart)
och en med Nanne:-) Har ialf har riktigt kul med båda!! Men
nog trvis jag med mitt nyktra liv känner jag!
Idag fyller syster 15 år, grattis mitt hjärta <3 så idag ska
vi bara fira henne. Imorgon ska jag träffa Wia och Elin,
ska bli himla kul, vi har nog inte umgåts på minst 5 år?
Ska hinna träffa Lollo och Nattis också innan vi far hem igen:-)
Så kul och träffa alla gamla igen!
 
Och hur mår jag? Nå det går väl upp pch ner. Många frågar
varför jag väljer att skriva om det, det är för att jag skämts så otroligt
mycket för det förut men nu gör jag inte det. Alla kan vi råka ut för
deprassioner och med tanke på uppväxten är det inte så konstigt.
Men om någon vecka går jag väl ut med den stora nyheten varför
det är som det är.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0