Kiruna

Igår tog jag och barnen och flög upp till Kiruna.
Nästan bara min familj som visste om det eftersom
vi skulle överraska Nanne. Så igår ringde jag henne
och sa att mamma kommer förbi med en present
så åkte vi dit och knacka på, hennes min kommer jag
aldrig glömma;-) <3

Resan upp hit gick jätte bra, James tyckte det var jätte kul
och flyga när man fick ha en egen plats! Mirran smågnällde lite
eftersom hon var trött:-) Vi blir här uppe till den 29:e eftersom det var svårt med resor hem, men det ska bli himla skönt att få vara
här. Förhoppningsvis komma i ro med mitt inre. Tack till alla er
som ställt upp! Ni är guld värda.

Förtsa natten här gick dock inte bra, James hade 39 grader i
feber igår men somnade gott brevid mommo. Men vaknade vid 12
och var hysterisk, han sa att han hade ont i benen så antar växtvärk? Fick i han alvedon sen somna han om brevid mig och Mirakel men har små gnällt hela natten:-/ Stackarn, önskar jag kunde ta hans smärta!

Jaja ska städa lite här medans Mirri sover.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0