Tisdag

Idag var det ju dags för ett besök hos bm, allt var bara bra.
Järn värdet hade stigit! Tillbaka igen om 2 veckor.
Hoppas det blir sista besöket.

Efter det tog jag och bytte rum med James, lite tungt att lyft allt
själv men det gick! James är fortfarande väldigt sjuk. Men idag fick han
en alla hjärtans dag present på posten av sin mommo, teletubbies film.
Han blev så glad och har redan kollat den 3 gånger!
Hoppas febern är borta imorgon.. Jobbigt att se han sjuk:-(

Sitter nu och väntar på big bang ska börja sen hoppas på att få sova.
Jag är helt sluuuut. Ont i halsen och kroppen. Nehe ett tredje barn blir
det inte fören om några år! (om 3 månader är jag garanterat sugen igen på
en bebis) Men Macke får migrän varje gång jag säger det haha.

Ska försöka få min prins att äta välling nu, hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0