Tisdag

Fick pappret från polisen idag så ska ringa kvinnan sen
och träffa henne så får vi se om jag får jobbet.
Igår hände det inte så mycket, kollade tv och sånt.
Idag vet jag inte om vi skulle hitta på något med Andreas och
Jolin, får se senare:-) Sen ska ju kanske Nethan & Jimi flytta
till hultsfred, wooohooo!:-) Roligt!

Nej nu ska jag mysa med Khiller och in vänta våra bästa år!

Juste, såg ni programet igår på femman?
Om syskon som är tillsammans, man kan få
livstids fängelse för det:-O Sjukt tycker jag.
Visst det är ju äckligt men är dom kär så är dom.
Så länge dom inte skaffar barn (hört att det kan
bli fel på ungen då) så får dom väl göra vad dom vill.
Sjukt ändå att man kan bli kär i sitt egna syskon:-O
Jaja, alla är vi olika!:-)


Nej nuu ska jag dra, pusssis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0