Torsdag


 j+h jl.0.- j  jh ,.lpölö nbh jm nmjb+ j+l
James ville också blogga.

James har precis tagit en vila på 15 minuter....
Trodde han skulle dra på en 3 timmars vila med tanke
på natten. Tror han har vaknat kring 10 gånger..
Och för migg att gå in i hans rum på nätterna och
morgon är hemskt. Instängd lukten får mig
att spy haha.

Och igår ringde bm, det var dags för järn tabletter.
Det visste jag ju redan, jag äter ju inget med järn i.
Men magen blir så kass av tabletterna, men då blir
jag ju piggare samt blir dessa svimfärdig attackerna
bättre. Macke ska sluta redan efter lunch idag, för
jag har hunnit spy snart 10 gånger och varit nära
på svimma 30 gånger. Inte så kul om jag skulle svimma
när jag är ensam med James.

Snart helg, det innebär USAIN BOLT! <3 Lycka ..

Nej dags och lägga sig ner igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0